Lennuohutusaruanded

CRJ-900 rehvi purunemise intsidendi asjaolud

14. augustil 2014. aastal kell 15:41 startis Tallinnast lennuk CRJ-900 registreeringuga ES-ACC. Pärast õhkutõusu tundis õhusõiduki meeskond nõrka vibratsiooni ja kuulis tavatut müra. Mõni minut hiljem teatas lennujuhtimine, et raja kontrollimise käigus leiti hulgaliselt purunenud rehvi tükke. Meeskond otsustas Tallinnasse tagasi pöörduda, madala ülelennu käigus tuvastati vasaku peateliku sisemise ratta rehvi purunemine.

Pärast kütuse kulutamist maandus õhusõiduk vahejuhtumiteta.

Airbus 320 sabaosa kokkupõrge rajaga

31 juulil 2014.a kell 11:45 kohaliku aja järgi toimus Tallinna Lennuväljal, rajal 08, SmartLynx Airlines Estonia OÜ poolt opereeritava õhusõiduki Airbus A320, registrinumber ES-SAL, maandumisel õhusõiduki sabaosa kokkupõrge maandumisrajaga (tailstrike).
Aset leidnud lennuohutust mõjutav juhtum on Ohutusjuurdluse Keskuse (OJK) poolt klassifitseeritud kui intsident ning OJK ei pea ohutusjuurdluse läbiviimist vajalikuks ega otstarbekaks.

Tõsine intsident Sveg lennuväljal

Tõsine intsident Sveg lennuväljal

03 mail 2013 toimus AS-i Avies poolt käitatava õhusõidukiga Bae Jetstream 3200, ES-PJR Sveg lennuväljal tõsine lennuohutust mõjutav intsident.

Raporti nr: RL 2014:07e

http://www.havkom.se/assets/reports/English/RL_2014_07e.pdf

 

Ohutusjuurdlust viis läbi Rootsi Ohutusjuurdluse Keskus (Swedish Accident Investigation Authority), Eesti OJK osaleb uurimises volitatud esindaja vahendusel.

Lehed

Telli voog RSS - Lennuohutusaruanded